Abonnement og databruk

Hvordan fungerer Data Rollover?

Når din nye periode begynner etter 30. dager, så blir datamengen du har igjen  "rullet" over med deg. Du kan aldri ha mer i Data Rollover enn mengden på mobilabonnementet ditt. Det betyr, hvis du har et 3 GB abonnement,  kan du kun ha 3 GB Data Rollover til enhver tid.

Hvor mye Data Rollover får jeg dersom jeg bytter mobilabonnement?

Du kan ikke ha mer i Data Rollover enn mengden data på abonnementet ditt. Hvis du bytter abonnement, er det den nye datamengden som styrer hvor mye du kan ha i Data Rollover. Ved å oppgradere så kan du ha mer og hvis du nedgraderer, vil du ha mindre.

Hvor mye Data Rollover får jeg?

Du kan aldri ha mer i Data Rollover enn mengden på mobilabonnementet ditt. Det betyr, hvis du har et 3 GB abonnement, kan du kun ha 3 GB Data Rollover til enhver tid.

Hvor mange dager varer et Datapåfyll?

Datapåfyll varer i 30 dager fra du har kjøpt det. Hvis du ikke bruker dataen opp innen den tiden, blir det lagt til Data Rollover. Maksgrensen på Data Rollover tilsvarer datakvoten på månedsabonnementet ditt. Har du f.eks. et mobilabonnement på 3 GB, kan du ikke overstige 3 GB i Data Rollover.

Hva koster det å kjøpe Datapåfyll?

Har du brukt opp datamengden din og trenger påfyll? Da kan du fylle på mer i NiceMobil-appen!

Prisene på Datapåfyll er:

1 GB - 80 kr

3 GB - 150 kr

5 GB - 200 kr

Hva er utenlandskvoten min?

Alle våre mobilabonnement har roaming i EU/EØS inkludert. Når du ellers er ute og reiser, så vil prisene våre være avhengige av hvor i verden du befinner deg. Da betaler du i sanntid, eller med noen dagers forsinkelse, med  betalingskortet du har lagt inn. Hvor fort betalingen skjer kommer an på hvor i verden du er!

Hva brukes opp først, datakvoten på mobilabonnementet mitt, data jeg har samlet i Data Rollover eller Datapåfyll?

Du vil først bruke opp Datapåfyll, så data fra mobilabonnementet ditt, og til slutt det du har spart opp i Data Rollover.

Går Data Rollover ut på dato?

Nei, Data Rollover går aldri ut på dato, men du kan aldri ha mer i Data Rollover enn mengden på mobilabonnementet ditt.

Er telefonsvarer inkludert?

Våre mobilabonnement har telefonsvarer.

Chat med oss i app eller her på nettsiden. Du finner alltid chatboblen nederst i høyre hjørne.
Hverdager: 08-20
Lørdager: 09-17
Søndag og helligdager: Stengt

Chat med oss

Hverdager: 08-20
Lørdager: 09-17Søndag og helligdager: Stengt

Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding

Fortell oss gjerne hva du synes om oss, nettsiden eller appen - husk at vi ikke besvarer henvendelser her. Har du konkrete spørsmål, kan du lese våre "Ofte stilte spørsmål" eller ta kontakt med oss på chat. Du finner alltid chatboblen nederst i høyre hjørne.
Takk! Vi har mottatt din tilbakemelding!
Oops! Noe gikk galt.
NiceMobil logo i hvitt
© 2022 NiceMobil
Last ned appen