Betaling

Betaler jeg på forskudd?

Ja, selve abonnementet betales på forskudd. Unntaket er tjenester som ikke er inkludert i abonnementet, som for eksempel Strex, utenlandstrafikk, spesialnummer og Datapåfyll. Dette betales med løpende trekk.

Hvilke betalingsmetoder tilbyr dere?

Vi tilbyr betaling via bank- og kredittkort fra VISA og Mastercard. Betalingskortet må være utstedt i følgende land: Norge, Sverige, Danmark, Finland eller Island.

Hvis jeg bytter mobilabonnement, hvordan påvirker dette min betaling?

Når du bytter abonnement så blir kortet ditt belastet med en gang, og abonnementets 30-dagers periode starter med en gang. Datamengden du har betalt for fra før, beholder du for de dagene som er igjen av dette abonnementets periode.

Hvor finner jeg neste betalingsdato og betalingshistorikk?

Neste betalingsdato ser du på appens hjem-skjerm, under 'Betaling'. Trykk på 'Les mer' for flere detaljer og oversikt over betalingshistorikken din.

Hvor mange dager gjelder månedsavgiften min for?

Mobilabonnementet ditt fornyes automatisk hver påbegynte periode. En periode varer i 30 dager, så datoen du betaler på kan variere litt fra måned til måned. Men frykt ikke! Du kan se når neste trekk skjer under "Betaling" i appen.

Hvordan bytter jeg betalinginformasjon?

Gå inn i appen og trykk 'Les mer' i boksen for betaling. Velg "Bytt betalingsinfo" og legg inn ny kortinformasjon.

Kort fortalt, hvordan fungerer betaling hos NiceMobil?

Vi trekker automatisk beløpet fra ditt betalingskort hver 30. dag. Du får også løpende trekk hvis du kjøper andre tjenester som Datapåfyll, betaler med Strex, ringer og sender SMS til utlandet, og ringer spesialnummer.

Når blir første betaling trukket?

Du blir trukket når mobilabonnementet ditt blir aktivt hos oss. Neste trekk blir 30 dager frem i tid.

Eks.: du starter ditt NiceMobil abonnement 10. januar, neste trekk blir da; 9. februar.

Chat med oss i app eller her på nettsiden.

Hverdager: 08-20
Lørdager: 09-17
Søndag og helligdager: Stengt
Bli kunde