Mitt kundeforhold

Hva gjør jeg om jeg har glemt PIN/PUK-kodene mine?

Du finner PIN/PUK-kodene dine i NiceMobil-appen. PIN og PUK fungerer på samme måte for eSIM som med vanlige SIM-kort. Den eneste forskjellen er at PIN og PUK automatisk er skrudd av for eSIM. Du kan skru dette av og på i innstillingene på mobiltelefonen din.

Har du bestilt vanlig SIM-kort, finner du PIN- og PUK-kode både på selve SIM-kortet, og i NiceMobil-appen.

Hvis jeg endrer til et mobilabonnement med mindre GB mellom betalingsdatoer, får jeg refundert det jeg har betalt for mye? Skjer det automatisk?

Vi refunderer ikke beløp hvis du velger å bytte abonnement, men du beholder selvsagt dataen du har betalt for ut perioden på 30 dager. Hvis du bytter abonnement midt i perioden, så vil du ha to datapakker samtidig.

Har du f.eks. 5 GB og bytter til 1 GB før perioden er over, så vil du ha 5 GB + 1 GB for det som er igjen av det forrige abonnementet. Etter det så vil det kun være den nye datapakken som gjelder. Vi anbefaler derfor å bytte mot slutten av perioden, hvis du skal endre abonnement.

Hvordan avslutter jeg mobilabonnementet mitt?

Trykk på 'Mer info' under 'Ditt abonnement' på hjem-skjermen. Nederst på siden finner du knappen 'Avbryt abonnement'.

NB!

Ved å kansellere abonnementet mister du tilgang til nummeret ditt. Skal du bytte til en annen leverandør (og beholde nr. ditt) håndterer den nye leverandøren kanselleringen for deg, og du trenger ikke å gjøre noe selv. Husk at du har forhåndsbetalt abonnementet ditt ut perioden, og resterende data/ beløp vil ikke bli refundert.

Hvordan angrer jeg kjøpet mitt?

Fyll ut angreskjema som du finner her og returner til oppgitt adresse eller e-postadresse.

Hvordan endrer jeg mobilabonnement?

Du kan enkelt endre mobilabonnementet ditt i appen. Trykk på 'Mer info' under 'Ditt abonnement' på hjem-skjermen. Deretter trykker du på knappen 'Bytt abonnement'.

Ny månedsavgift blir trukket når du bekrefter kjøpet. Har du data igjen fra forrige periode, beholder du selvfølgelig denne.

Hvordan endrer jeg personalia?

Du kan endre e-post og adresse. Dette kan gjøres under "Profil" i appen.

Hvordan fyller jeg på mer data?

Du kan kjøpe Datapåfyll ved å trykke på "Fyll på mer data" på hjem-skjermen i appen. Du kan velge mellom tre påfylls-pakker. Betalingskortet ditt blir trukket med en gang du godkjenner kjøpet.

Hvordan ser jeg forbruket mitt?

På hjem-skjermen i appen har du alltid oversikt over forbruket ditt, og hvor mye data du har igjen.

Jeg trenger nytt SIM-kort

Har du mistet eller skadet ditt eksisterende SIM-kort, kan du bestille erstatnings-SIM eller aktivere nytt SIM-kort i appen.

Chat med oss i app eller her på nettsiden.

Hverdager: 08-20
Lørdager: 09-17
Søndag og helligdager: Stengt
Bli kunde