Du finner PIN/PUK-kodene dine i NiceMobil-appen. PIN og PUK fungerer på samme måte for eSIM som med vanlige SIM-kort. Den eneste forskjellen er at PIN og PUK automatisk er skrudd av for eSIM. Du kan skru dette av og på i innstillingene på mobiltelefonen din.
Har du bestilt vanlig SIM-kort, finner du PIN- og PUK-kode både på selve SIM-kortet, og i NiceMobil-appen.
Vi refunderer ikke beløp hvis du velger å bytte abonnement, men du beholder selvsagt dataen du har betalt for ut perioden på 30 dager. Hvis du bytter abonnement midt i perioden, så vil du ha to datapakker samtidig.
Har du f.eks. 5 GB og bytter til 1 GB før perioden er over, så vil du ha 5 GB + 1 GB for det som er igjen av det forrige abonnementet. Etter det så vil det kun være den nye datapakken som gjelder. Vi anbefaler derfor å bytte mot slutten av perioden, hvis du skal endre abonnement.
Trykk på 'Mer info' under 'Ditt abonnement' på hjem-skjermen. Nederst på siden finner du knappen 'Avbryt abonnement'.
NB!
Ved å kansellere abonnementet mister du tilgang til nummeret ditt. Skal du bytte til en annen leverandør (og beholde nr. ditt) håndterer den nye leverandøren kanselleringen for deg, og du trenger ikke å gjøre noe selv. Husk at du har forhåndsbetalt abonnementet ditt ut perioden, og resterende data/ beløp vil ikke bli refundert.