Mitt kundeforhold

Hvordan ser jeg forbruket mitt?

På hjem-skjermen i appen har du alltid oversikt over forbruket ditt, og hvor mye data du har igjen. Klikk på den øverste boksen under "Ditt abonnement", og du vil få opp en mer detaljert oversikt over ditt forbruk.

Hvordan fyller jeg på mer data?

Du kan kjøpe Datapåfyll ved å trykke på "Fyll på mer data" på hjem-skjermen i appen. Du kan velge mellom tre påfylls-pakker. Betalingskortet ditt blitt trukket med en gang du godkjenner kjøpet.

Hvordan endrer jeg personalia?

Du kan kun endre epostadressen din. Dette kan gjøres under "Profil" i appen.

Hvordan endrer jeg mobilabonnement?

NiceMobil er helt nytt og det viktigste er på plass. Det er likevel enkelte ting under utvikling, som muligheten til å endre mobilabonnement - det kommer!

Hvordan avslutter jeg mobilabonnementet mitt?

Gå inn i appen og velg "Mitt abonnement" i boksen som viser abonnementet ditt. Gå helt nederst på siden, og du vil finne "Avbryt abonnement". NB! Ved å kansellere abonnementet mister du tilgang til nummeret ditt. Skal du bytte til en annen leverandør (og beholde  nr. ditt) håndterer den nye leverandøren kanselleringen for deg, og du trenger ikke å gjøre noe selv. Husk at du har forhåndsbetalt abonnementet ditt ut perioden, og resterende data/ beløp vil ikke bli refundert.

Hvordan angrer jeg kjøpet mitt?

Fyll ut angreskjema som du finner her og returner til oppgitt adresse eller e-postadresse.

Hvis jeg endrer til et mobilabonnement med mindre GB mellom betalingsdatoer, får jeg refundert det jeg har betalt for mye? Skjer det automatisk?

Vi refunderer ikke beløp hvis du velger å bytte abonnement, men du beholder selvsagt dataen du har betalt for ut perioden på 30 dager. Hvis du bytter abonnement midt i perioden, så vil du ha to datapakker samtidig. Har du f.eks. 3 GB og bytter til 1 GB før perioden er over, så vil du ha 3 GB + 1 GB for det som er igjen av det forrige abonnementet. Etter det så vil det kun være den nye datapakken som gjelder. Vi anbefaler derfor å bytte mot slutten av perioden, hvis du skal endre abonnement.

Hva gjør jeg om jeg har glemt PIN/PUK-kodene mine?

Du finner PIN/PUK-kodene dine i NiceMobil-appen. PIN og PUK fungerer på samme måte for eSIM som med fysiske SIM-kort. Den eneste forskjellen er at PIN og PUK automatisk er skrudd av for eSIM. Du kan skru dette av og på i innstillingene på mobiltelefonen din.

Chat med oss i app eller her på nettsiden. Du finner alltid chatboblen nederst i høyre hjørne.
Hverdager: 08-20
Lørdager: 09-17
Søndag og helligdager: Stengt

Chat med oss

Hverdager: 08-20
Lørdager: 09-17Søndag og helligdager: Stengt

Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding

Fortell oss gjerne hva du synes om oss, nettsiden eller appen - husk at vi ikke besvarer henvendelser her. Har du konkrete spørsmål, kan du lese våre "Ofte stilte spørsmål" eller ta kontakt med oss på chat. Du finner alltid chatboblen nederst i høyre hjørne.
Takk! Vi har mottatt din tilbakemelding!
Oops! Noe gikk galt.
NiceMobil logo i hvitt
© 2022 NiceMobil
Last ned appen