Ny kunde

BankID på mobil

PIN- og PUK-kode

Slik bytter du SIM-kort

Hvordan aktiverer jeg SIM-kortet?

Hvor er SIM-kortet mitt?

Satt du opp ditt eSIM for tidlig?

Må jeg si opp mitt eksisterende mobilabonnement når jeg bytter til dere?

Kan jeg selv velge når mobilabonnementet mitt starter?

Kan jeg bestille mobilabonnement på en annen telefon enn den som skal bruke abonnementet?

Jeg er ikke juridisk eier for nummeret mitt. Kan jeg fortsatt knytte mobilabonnement?

Hvordan vet jeg om mobilabonnementet mitt er aktivt?

Hvordan laster jeg ned og klargjør eSIM?

Hvem kan opprette mobilabonnement hos dere?

Gjøres det kredittsjekk?

Chat med oss i app eller her på nettsiden.
Hverdager: 08-20
Lørdager: 09-17
Søndag og helligdager: Stengt

Chat med oss

Hverdager: 08-20
Lørdager: 09-17Søndag og helligdager: Stengt

Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding

Fortell oss gjerne hva du synes om oss, nettsiden eller appen - husk at vi ikke besvarer henvendelser her. Har du konkrete spørsmål, kan du lese våre "Ofte stilte spørsmål" eller ta kontakt med oss på chat. Du finner alltid chatboblen nederst i høyre hjørne.
Takk! Vi har mottatt din tilbakemelding!
Oops! Noe gikk galt.
NiceMobil logo i hvitt
© 2022 NiceMobil
Last ned appen