Hva er Data Rollover?

Publisert
15.2.2023
Del denne saken med noen du kjenner
Facebook

Vi sparer data for deg

Det er ikke alltid lett å vite hvor mye mobildata du bruker fra måned til måned. Er du mye på farten, eller ute på tur, kan du fort bruke mer data enn du vanligvis ville gjort. Andre ganger er du kanskje nesten kun koblet opp mot hjemmenettverket, og sitter igjen med mer enn du klarer å bruke.

Uansett hvor mye data du bruker, så vet vi at du ikke liker å sløse den bort. Derfor sparer vi dataen du har igjen i slutten av perioden for deg!

Hvordan fungerer Data Rollover?

Hver gang din nye månedsperiode begynner, blir datamengden du har igjen "rullet" over med deg - som Data Rollover. Du kan få med deg like mye data som mengden på mobilabonnementet ditt.

Har du et 5 GB abonnement, kan du ha 5 GB Data Rollover. Det vil si opptil 10 GB data å bruke totalt. Det samme gjelder for alle våre abonnement.

Chat med oss i app eller her på nettsiden.

Hverdager: 08-20
Lørdager: 09-17
Søndag og helligdager: Stengt

Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding

Fortell oss gjerne hva du synes om oss, nettsiden eller appen - husk at vi ikke besvarer henvendelser her. Har du konkrete spørsmål, kan du lese våre "Ofte stilte spørsmål" eller ta kontakt med oss på chat. Du finner alltid chatboblen nederst i høyre hjørne.
Takk! Vi har mottatt din tilbakemelding!
Oops! Noe gikk galt.
NiceMobil logo i hvitt
© 2022 NiceMobil
Bli kunde