Publisert:
September 5, 2022
Sist oppdatert:
September 5, 2022
Forfatter:
Gjengen i NiceMobil

Hva er en heldigital mobiloperatør?

I dag er det ikke lenger så viktig å sjekke postkassen som det en gang var. Avisen, regninger og reklame har for lengst tatt steget inn i det digitale. Så hvorfor skal ikke mobiloperatøren din gjøre det samme?

NiceMobil. Illustrasjon av gul, heksagonal SIM-karakter som smiler ned på en sort mobiltelefon.

Vi samler alt på et sted. I appen vår har vi alt du trenger for at du skal ha oversikt over mobilbruken din, mobilabonnementet ditt og for at du lett skal komme i kontakt med oss – også slipper du papirfakturaer og SIM-kort!

Men er det ikke allerede digitalt?

Det er allerede mye som er digitalt med dagens abonnement, men frem til nå har det ikke eksistert en operatør som er helt digital.

Papirfaktura har for de aller fleste vært et alternativ, og det har frem til nå vært et behov for et fysisk SIM-kort. Vi tilbyr eSIM, et SIM-kort som er innebygget i nyere mobiler.

Det betyr at du slipper å vente på å få tilsendt SIM-kort i posten, da vi klargjør det for deg i appen vår – så kommer du raskere i gang!

Har du en eldre mobil er det ikke et problem, for vi tilbyr også vanlige SIM-kort for deg som trenger det.

Hva er egentlig eSIM?

Hva betyr det for deg?

Når du har blitt helt digital vil du oppleve at vi har gjort det enkelt for deg å ha kontroll.

I appen vår får du total oversikt over databruken din; både hvor mye data du har igjen, og hvor mye du bruker fra måned til måned.

Vi har også gjort det enkelt for deg å velge og endre abonnement. Du får også full oversikt over betalingene dine.

Betalingen av abonnementet trekkes direkte fra betalingskortet du har registrert, og abonnementet fornyes automatisk hver 30. dag.

Lave kostnader

Siden NiceMobil er helt digitalt, betyr det også at vi kan holde kostnadene nede. Dette vil du merke ved at vi kan gi deg lavere priser. Det er helt enkelt billig!

Ikke bare sparer du penger, men du sparer også tid. Med NiceMobil trenger du ikke sitte i telefonkø for å prate med vår kundeservice. Vi har Norges beste kundeservice på chat (kundeserviceprisen 2021), og er tilgjengelige for deg både i app og her på nicemobil.no.  

Slik kommer du i gang med NiceMobil

Det aller første du må gjøre for å sette opp ditt nye abonnement er å laste ned appen vår. Lurer du på noe om hvordan du kommer i gang, har vi satt sammen en enkel guide for deg.

Så følger du bare stegene i appen for å sette opp abonnementet ditt. Ser du etter et nytt nummer og har valgt eSIM, starter abonnementet ditt med en gang. Har du valgt å beholde ditt gamle nummer, tar det litt lengere tid før det er aktivert.

Dette er uavhengig av om du velger eSIM eller vanlig SIM-kort.

Lurer du på noe om hvordan du kommer i gang kan du ta kontakt med oss på chat.

Du finner alltid chatboblen nederst i høyre hjørne, og i NiceMobil-appen.

Finn ditt nye abonnement!

Anbefalt

Takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding

Fortell oss gjerne hva du synes om oss, nettsiden eller appen - husk at vi ikke besvarer henvendelser her. Har du konkrete spørsmål, kan du lese våre "Ofte stilte spørsmål" eller ta kontakt med oss på chat. Du finner alltid chatboblen nederst i høyre hjørne.
Takk! Vi har mottatt din tilbakemelding!
Oops! Noe gikk galt.
NiceMobil logo i hvitt
© 2022 NiceMobil
Bli kunde